04 September 2008

Happy swapper


Coming back from our long summer holiday I found the sweetest 4SQS waiting for me:


Paula W have send me this beauty, and she also included some sweet buttons, chocolate and fabric used in the quilt. The quilt is handquilted. And I simply love it! THANK YOU Paula W!

I feel like a very happy swapper. And the quilt is already up on the wall in the kitchen, and looking good there too.

We have had a very nice stay with family in Washington, US. I have done a lot of quilt shop hopping, seen some pretty quilt shows, visited quiltfest in Seattle and much more. Lots of inspiration, some quilting fabric, notions and patterns, filled up my suitcases as we returned back to Norway.

Here it feels like fall is coming. Rainy days. Still good temperatures.

3 comments:

Paula said...

So glad you like it!

Bea said...

Gorgeous quilt!

Tilonino said...

Hei Marit
Så mye fint du har sydd. Likte godt det fine veggteppet i lyse og brun sorte ruter. Det var noen sommerfugler el på det. Flotte farger. Og så likte jeg godt det røde veggteppet ditt. Men egentlig likte jeg alt :)
Blir kjekt å følge med deg her inne. Og pusene dine er sååå søte- har selv to pusekatter men det er 3 år mellom dem og så er det en han og en hun. De er ikke verdens beste venner, så de ligger ikke tett inntil hverandre. Men de kan ligge i samme rom iallefall. Kjekt med dyr:)
Prøver å finne litt inspirasjon til å sy litt. Kanskje jeg skal prøve meg på et te kopp bilde. Det var bare kanon fint. Ha en fin uke. (skriver på norsk jeg.....) Tilonino :)